Kävin tuossa noin viikko sitten töistä kotiin mentäessä keskustassa ja erehdyin menemään Kicksiin. Olin tuossa aikaisemmin jo etsinyt tehokasta silmänympärysvoidetta ja varsinkin talven tullessa silmänympärysihoni menee aika kuivahkoksi.

Tälläisen sitten ostin ja olen käyttänyt tätä voidetta lähinnä iltaisin koska minulla on vielä jäljellä Vichy Aqualia Antiox Eye Stick:iä jota laittelen aamuisin.

Sitten ostin ihanan kasvojen puhdistusaineen. myös Cliniquen. Tätä kasvosaippuaa minulla on ollut ennenkin ja tämä se putsaa nassusta vahvemmankin meikin ja jättää ihon ihanan tuntuiseksi.

Ja tämä seuraava oli ihan ykköstuote josta tuli heti lempparini ja luulen että en muuta tulevaisuudessa käytä kuin tätä

Cliniquen Airbrush Concealer no. 4 neutral fair. Peittää tummat silmänaluset ja tekee nätin ja kestävän jäljen. Ihastuin :)

Kicksillä oli Clinique-etu, jos osti 2 tuotetta sai meikkipussukan, jossa oli poskipuna,huulipuna normaalikokoisina ja matkakokoa, naamaputsarista, päivävoiteesta, tehoemulsiosta ja meikkivoiteesta. Poski- ja huulipuna olivat ihan mun sävyisiä joten nämä heräteostokset olivat nappijuttu!