Tänään tallustelin Seppälästä ostamassani vanhassa mekossa.

            

Huomasin kammottavan asian. Täytyy pikimmiten varata kampaajalle aikaa. Tyvikasvu = kauhea ja takaraivolla on harakan pesä!

Lähdin ostamaan evästä Citymarketista ja mitä löysinkään: valtavan alelaarin :)

        

Tuosta ei löytynyt mitään mulle. Taisi siinä olla Lumenen silmämeikin pohjustaja 3e.

             

Heleyttäjää nro 3, eli todella liian tummaa mun hipiälle. Harmi!

      

Lumenen kasvoveden heitin koriin, nimittäin sitä kuluu mulla. Enkä ole tätä koskaan käyttänyt.

               

Vartalo-, kasvo- ja jalkavoiteita.

      

            

Tämmöinen vartalovoide olisi ollut kiva, Miksen ostanut?!

      

Herbinan Biohajoavaa kasvosaippuaa olen kauan katsellut ja nyt se oli tarjouksessa niin en sitten tätäkään koriin asti laittanut. Onko teillä kokemuksia tämän käytöstä? Onko ihan perusputsari?

             

Tämä taisi olla joku huultenympärillä sijaitsevien jurmujen ja ryppyjen poistaja.

       

Garnierin uutuus. Kasvovoide ja seerumi yhdessä. Tosin aika hauskan näköinen sisältö. What next?

                

Kelpaisko? Mulle kelpaisi vaikka joka väriä olevat aurinkolasit!

          

Hih, bongasin itsenikin!

Tutkitteko te kauppojen kosmetiikkaosastojen alekopat?