Eilinen meni kiireessä ja työn touhussa joten illalla olin ihan poikki.

Kun sain muksut hiljenemään illalla omiin sänkyihin nautin hieman omasta ajasta.

Suklaatäytemuffinssi ja kahvia. Ja mun lemppari huulirasva. Tuoksuu niin kahvin ja suklaan sekoitukselle.

Innoistuin lukemaan tarkemmin itselleni joululahjaksi hankkimaa Härkä 2012- opusta. Siinä on tälle vuodelle kaikenlaisia "ennustuksia" ja lisäksi joka päivälle oma horoskooppinsa.

Tosin minä en usko näihin päivähoroskooppeihin, mutta onhan se ihana olla uskovinaan että huomenna saattaa tapahtua jotain kivaakin.

Olen kiinnostunut astrologiasta ja minulle on tehty syntymäajan mukaan astrologinen kartta ja siitä tehty tulkinta. Se onkin paljon mielenkiintoisempaa kuin Iltalehden päivähoroskoopit.

 Kuva: www.astrolandia.net

Oletteko te kiinnostuneita astrologiasta tai muusta vastaavasta? Vai miten koette horoskooppimerkkinne esim. luonneanalyysit?

Ihanaa Päivää!