Joulu nimittäin. Ja minä nautin löllimisestä, syömisestä ja NUKKUMISESTA. Minusta ja Nukku-Matista tuli erittäin hyvät ystävykset tänä jouluna

No eilen alkoi arki ja töiden jälkeen kävin läheisesstä kaupassa ja näin aivan erityisen värisen luomivärin josta en saanut silmiäni irti.

Olinhan minä näitä ennenki kaupassa nähnyt mutta miten tämä sinisävyinen (nro 24 Saaristomeri ) unelma on jäänyt multa huomaamatta!!!

Näistä myös tuo vihreä on erittäin mun mieleen. Aamulla sitten tuusasin uutta luomiväriä luomille ja ME LIKES!

Ostin myös uuden huulituotteen Max Factorin Xperience Sheer Gloss Balm

Sävy nro 5 Purple Orchid. Aikalailla samaa sävyä kuin huulieni normi väri.

Hieman olin pettynyt tuotteen koostumukseen, nimittäin ei se pehmeän notkealta Gloss balmilta tuntunut. Jotta sain sen siististi huulilleni laitettua oli minun pakko laittaa huulirasvaa alle.. Mutta tämä jää mun arkikäyttöön. Käytän joka tapauksessa huulirasvaa niin sipaisen tätä sitten päälle ja opettelen huulituotteiden käyttöä!

En nimittäin huulipunia paljoa nassuuni sivele!! Sekin energia menee aamulla silmämeikkiin.

Kohta pääsee nukkumaan mutta ensin kupponen kahvia ja tuoreita sämpylöitä.

Onko teillä ollut ongelmia oppia käyttämään huulipunia tai muita huulituotteita?