Tänään alkoi ansaittu muutaman päivän loma. Töihin vasta torstaina. Huomenna isommat muksut lähtee talvilomareissulle. Kämppä hiljenee osittain. Minä ja nuorin tytär lähdemme sitten sunnuntaina risteilemään, tyttäreni tykkää laivalla olosta ja nauttii joka hetkestä. Lupasin että menemme laivalla sitten saunaan ja altaalle löllimään josta tuli mieleen tsekata uikkarini.

                 

Että nuista pitää valita. Useimmiten en käytä saman sarjan ylä- ja alaosia, sekoittelen mieleni mukaan. Ensi kesää varten on pakko ostaa muutama uusi osanen yhdisteltäväksi. Täytyisi perehtyä nettikauppojen tarjontaan.

         

Kaupan päälliseksi olen usein saanut matkakokoisia tuotteita joita mielelläni otan reissuille mukaan. Nämä Weledan tuotteet pääsevät nyt mukaan.  Pakkauksessa on päivä- ja yövoide, seerumi ja puhdistusaine.

Tulee samalla testattua Weledan tuotteita kun minulla ei ole kauheasti tästä merkistä kokemusta. Ainoastaan tyrnikäsivoiteesta josta todella pidin.

         

Tämän Diorin vartalovoiteen olen myös saanut, tätä en ota mukaan mutta löysin tämän tuolta pussukasta. Aika voimakas tuoksuinen. Sopii kesään, niin ei ttarvitse laitella muita tuoksuja iholle.

Loman kunniaksi oli tarjolla suklaata, Omaria ja Avonin uusin kuvasto jota tytöt ja minä luemme ahkerasti ja merkkaamme omat suosikkimme lehteen, jos vaikka sattuisin tilaamaan.

         

Tänään oli päällä tämä (oisko jotain villasekoitetta ) mekko / tunika + pillifarkut. Ja aivan ihana silmälasikoru.

Koru: Glitter ja mekko Urban Surface

Täytyy mennä peitonalle jotta jaksaa huomenna touhuilla. Nukkukaa hyvin!